product_list_bg

Storia di marca

Capitulu 1
Capitulu 2
Capitulu 3
Capitulu 4
Capitulu 5
Capitulu 6
Capitulu 7
Capitulu 8
Capitulu 1

U Jelly Town era calmu cum'è sempre. Tutti i residenti si preparavanu per u travagliu. A cità era à a fruntiera trà Sugar Mountain è Sweet River. Era situatu esattamente à l'intersezzione di i raghji di u sole è l'arcubalenu culuritu. Per via di tutti sti fattori, abitanti di diverse forme è culori campavanu in sta cità.

Cum'è sempre, è sta mane u sole brillava. Questu hà aiutatu u zuccheru à funnu è scende da a muntagna in una fabbrica di cità chjamata "Minicrush". Sta fabbrica era a principale fonte di vita per l'abitanti perchè tutta a gelatina chì a fabbrica pruduce servia d'alimentariu.

L'elefanti travagliavanu in a fabbrica perchè eranu i più forti. Tutti l'elefanti avianu uniformi è cù i so tronchi, portavanu fluidu da una macchina à l'altru. Per ghjunghje à a fabbrica, i travagliadori avianu da passà per un grande giardinu pienu di frutti diversi. I pomi, i pesche è i manghi crescenu nantu à l'arburi. Grandi piantazioni di ananas sparse in tuttu u giardinu. In l'arbureti i fragole eranu rossi, è l'uva pende da tutti i lati. Tuttu stu fruttu era necessariu per a produzzione di diversi caramelle di gelatina.

I culleghi anu salutatu à a rampa.

"Bon ghjornu", disse un elefante.

- Bonghjornu, disse l'altru, alzendu u cappellu da a testa cù u so troncu.

Quandu tutti i travagliadori piglianu e so pusizioni, a pruduzzione cuminciò. L'elefanti travagliavanu cù a canzona è ùn era micca difficiule per elli à pruduce l'alimentu per tutta a cità cù u culore di a fabbrica. Un ghjornu un elefante hà cuminciatu à cantà una canzone è dopu, quella canzone hè diventata un successu enormu:

Mi riempiraghju a pancia

cù sta gelatina gustosa.

Mi piace à manghjà tuttu:

rosa, viola è giallu.

Mi piace à manghjà in u mo lettu:

verde, aranciu è rossu.

Allora l'aghju da fà cù blush

perchè mi piace Minicrush.

L'ultima machina lanciava caramelle di gelatina pronte è l'elefante li pigliò cù u so troncu. Li imballò in scatuli gialli grossi è li mette in un camion. I dolci di gelatina eranu pronti per u trasportu à i buttreghi.

E lumache facianu operazioni di trasportu. Chì ironia. Ma solu perchè eranu lenti, anu fattu u so travagliu assai rispunsevuli.

È sta volta, una lumaca intrì in a porta di a fabbrica. Li pigliò circa trè ore per attraversà u curru è ghjunghje à u magazzinu. Duranti stu tempu, l'elefante si riposava, manghjava, leghjia u libru, durmiva, manghjava di novu, natava è marchjava. Quandu a lumaca hè finalmente ghjunta, l'elefante hà messu e scatuli in u camion. Duie volte hà culpitu u troncu, dendu à u cunduttore un segnu per andà. A lumaca sventò è si n'andò versu un grande supermercatu. Quand'ellu ghjunse à a tenda à a porta di daretu, dui leoni l'aspittavanu. Piglionu una scatula à tempu è i mette in a tenda. U grancu aspettava à u bancu è gridava :

"Affrettate, a ghjente aspetta".

Davanti à a tenda, una grande fila d'animali aspettava per cumprà caramelle di gelatina. Certi eranu assai impazienti è tuttu u tempu murmuravanu. I ghjovani stavanu tranquillamenti à sente a musica à l'auriculare. Si strinsenu l'ochji senza capisce perchè tutti quelli chì li circundanu eranu nervosi. Ma quandu u granchiu hà apertu a porta di a tenda, tutti l'animali si precipitu per entre.

"Aghju bisognu di una mela è trè di e fragole", disse una donna.

"Mi darete dui manghi dolci è quattru cù ananas", disse un leone.

"Pigliaraghju una pesca è dodici caramelle d'uva", disse a grande dama di l'elefante.

Tutti a fighjulavanu.

"Chì? Aghju sei figlioli ", disse fieru.

I dolci di gelatina sò stati venduti stessi. Ogni animali hà avutu u so gustu predilettu, è per quessa, ci sò parechji tipi di dolci nantu à i scaffali. A grande signora elefante hà pigliatu i so dodici uva è unu di i dolci di pesche. Quand'ella hè ghjunta in casa, sei elefanti aspittàvanu u so colazione.

"Affrettate, mamma, aghju fame", disse u picculu Steve.

A Sra Elefante surrisu dolcemente è unge u so figliolu cù u so troncu.

"Lentamente, zitelli. Aghju dolci per tutti ", disse è hà cuminciatu à sparte dui dolci per ogni zitellu.

Ils s'assirent tous à la longue table et se précipitèrent vers leurs bonbons. Mamma elefante pusò una gelatina di pesche in u so piattu è manghjò cun piacè. Per sta famiglia, a ghjurnata passava tranquillamente cum'è sempre. I zitelli eranu in un kindergarten mentre a so mamma era à u travagliu per quellu tempu. Era maestra à a scola, cusì ogni ghjornu, quandu e classi eranu finite ; andò à i so figlioli è li purtò in casa. In a so casa, si firmonu in un ristorante per pranzu. U servitore s'avvicinò à a tavula è aspittò l'ordine di sei elefanti. Ognunu di elli hà urdinatu duie caramelle di gelatina diffirenti. Sra Elephant hà dettu:

"Per mè, cum'è sempre".

Dopu à pranzu, a famiglia ghjunse in casa. A casa induve l'elefante campava cù i so figlioli era in forma d'ovu nantu à trè piani. Una tale forma avia tutte e case in u vicinatu. Ogni pianu hà dui figlioli durmianu. Era più faciule per una mamma elefante per stabilisce un ordine trà i zitelli. Quandu i zitelli anu finitu i so travaglii, a mamma li disse di lavà i denti è di mette in lettu.

"Ma ùn sò micca stancu", si lamentava a piccula Emma.

"Vogliu ghjucà di più", si lamentava u picculu Steve.

"Puderaghju vede a TV?" u picculu Jack hà dumandatu.

Tuttavia, a Sra Elefante era persistente in a so intenzione. I zitelli avianu bisognu di un sognu è ùn hà micca appruvatu più discussione. Quandu tutti i zitelli stendu in u lettu, a mamma ghjunse à ognunu di elli è li basgiò per una bona notte. Era stancu è ghjunse à pena à u so lettu. Ella menti è si adurmintò subitu.

L'alarma di u clock sonò. Mamma elefante hà apertu l'ochji. Sintia i raghji di u sole nantu à a so faccia. Ella stende e mani è esce da u lettu. Si mette rapidamente u so vestitu rosa è pusò nantu à a so testa un cappelli fiurali. Ella vulia chì u primu vene davanti à a tenda per evità d'aspittà in fila.

"Hè bè. Ùn hè micca una grande folla ", hà pensatu quandu hà vistu solu dui leoni davanti à a tenda.

Pocu, daretu à ella stavanu sgiò è signora Crab. Allora i studienti chì andavanu à a scola sò ghjunti. È pocu à pocu, tuttu u quartiere hè statu creatu davanti à a buttrega.

Aspittavanu chì u vinditore apre a porta. Hè passata una ora chì a linea hè stata formata. L'animali cuminciaru à preoccupassi. Passava un'altra ora è tutti cuminciaru à perde a pacienza. È dopu a porta di a tenda hè stata aperta da u sgiò Crab.

"Aghju una terribili nutizie. A fabbrica di caramelle di gelatina hè arrubbata!"

Capitulu 2

U capu Sunny era pusatu in u so grande uffiziu. Stu dinosauru giallu era incaricatu di a sicurità di sta piccula cità. Siccomu era assittatu in permanenza in a poltrona di u so direttore, era grassu cù un grande stomacu. Accantu à ellu, nantu à a tavula, stava una ciotola di caramelle di gelatina. U capu Sunny pigliò una caramella è u mette in bocca.

"Mmmm," Li piacia u gustu di a fragola.

Allora guardò ansiosamente a lettera davanti à ellu nantu à quale era publicata fabbrica di robba.

"Quale faria cusì?" hà pensatu.

Pensava chì dui agenti avarianu assuciatu per questu casu. Deve esse i migliori agenti postu chì a sopravvivenza di a cità hè in quistione. Dopu uni pochi di minuti di pensà, hà pigliatu u telefunu è appughjà un buttone. Una voce stridula rispose:

"Iè, capu?"

"Miss Rose, chjamami agenti Mango è Greener", disse Sunny.

Miss Rose hà trovu immediatamente i numeri di telefunu di dui agenti in u so libru telefuninu è li invitò à una riunione urgente. Allora si alzò è andò à a macchina di caffè.

Sunny si pusò in a so poltrona cù i so gammi alzati nantu à a tavula è fighjulava da a finestra. A so pausa hè stata interrotta da u dinosauru rosa chì hè intrutu in l'uffiziu senza buscà. Avia i capelli ricci cullati in un grande chignon. L'occhiali di lettura li saltavanu sopra u nasu mentre sbatteva i so fianchi larghi. Ancu s'ellu era grassa, Miss Rose vulia veste bè. Portava una cammisa bianca è una gonna stretta nera. Pusò una tazza di caffè davanti à u so capu. È dopu, nutendu chì u so capu vole piglià un altru caramelu, hà culpitu u dinosauru principale nantu à u so bracciu. Sunny spaventato scacciò a caramella di gelatina.

"Pensu chì duvete mantene a dieta", disse Rose seriamente.

"Chi dice," mormorò Sunny.

"Chì?" Rose dumandò, sorpresa.

"Nunda, nunda. Aghju dettu chì sì bella oghje, "Sunny pruvò à esce.

A faccia di Rose arrossì.

Videndu chì Rose hà cuminciatu à fà l'ochju, Sunny tossi è dumandò:

"Avete chjamatu l'agenti?"

"Iè, sò in strada quì", hà cunfirmatu.

Ma solu una seconda dopu, dui dinosauri volavanu per a finestra. Eranu attaccati cù corde. Una estremità di a corda era ligata à u tettu di l'edificiu è l'altru à a so cintura. Sunny è Rose saltavanu. U patronu si senti sollievu quandu hà capitu chì era i so dui agenti. Tenendu u so core, dumandò à pena :

"Pudete mai entre in a porta, cum'è tutte e persone nurmali?"

Dinosauro verde, l'agente Greener, surrisu è abbracciò u so capu. Era altu è magre, è u so capu era finu à a cintura.

"Ma, capu, allora ùn saria micca interessante", disse Greener.

Si tolse i so occhiali neri è fece l'ochju à u secretariu. Rose surrisi :

"Oh, Greener, sì affascinante cum'è sempre."

Greener era sempre sorridente è di bonu umore. Li piacia à scherzà è à flirtà cù e donne. Era affascinante è assai bellu. Mentre u so cullega, l'agente Mango, era completamente oppostu à ellu. U so corpu aranciu hè stata abbracciata cù i musculi nantu à i so braccia, i platti di stomacu, è una attitudine seria. Ùn capì micca i scherzi è ùn ridia mai. Ancu s'elli eranu diffirenti, i dui agenti eranu constantemente inseme. Hanu travagliatu bè. Avianu giacche neri è occhiali di sole neri.

"Chì hè, capu?" Greener dumandò è poi si appoggiò in u sofà accantu à a tavula.

Mango stava fermu aspittendu a risposta di u so capu. Sunny passò davanti à ellu è li prupostu di pusà, ma Mango si manteneva in silenziu.

"Certe volte aghju paura di tè", disse Sunny cun paura fighjendu u Mango.

Allora hà liberatu un video nantu à un grande fasciu video. Ci era una grande morsa grassa nantu à u video.

"Comu avete digià intesu, a nostra fabbrica di caramelle hè stata arrubbata. U suspettatu principale hè Gabriel". Sunny indicò u morse.

"Perchè pensate ch'ellu hè un latru?" Greener hà dumandatu.

"Perchè hè statu catturatu da e camere di sicurezza". Sunny hà publicatu u video.

U video dimustrava chjaramente cumu Gabriel vistutu cum'è un ninja si avvicinava à a porta di a fabbrica. Ma ciò chì Gabriel ùn sapia era chì u so vestitu di ninja era chjucu è chì ogni parte di u so corpu hè stata scuperta.

"Chì un tippu intelligente", Greener era ironicu. Dinosauri cuntinuavanu à fighjà a registrazione. Gabriel hà pigliatu tutte e scatuli cù caramelle di gelatina è li mette in un grande camion. E poi gridò :

"Hè u mio! Hè tuttu u mio! Amu i caramelle di gelatina è l'aghju da manghjà tuttu!"

Gabriel hà vultatu u so camionu è sparì.

Capitulu 3

"Avemu bisognu di visità u duttore Violet prima, è ella ci darà supplementi di vitamini per ùn avè micca fami", hà dettu Greener.

Dui agenti caminavanu per e strade di una piccula cità. L'abitanti li fighjulavanu è gridavanu :

"Ridateci i nostri gelatini!"

Anu ghjunti à l'uspidale di a cità è alzeghjanu à u terzu pianu. Un bellu dinosauru viole cù i capelli corti li aspettava. Mango era stunatu da a so bellezza. Avia un mantellu biancu è grandi orecchini bianchi.

"Sì u duttore Violet?" Greener hà dumandatu.

Violet annuì è dese e so braccia à l'agenti.

"Sò più verde è questu hè u mo cullega, l'agente Mango".

Mango si taceva solu. A bellezza di u duttore l'abbandunò senza una parolla. Violetta li hà dimustratu l'uffiziu per entre è dopu hà pigliatu duie iniezioni. Quandu Mango hà vistu l'agulla, hè cascatu inconsciente.

Dopu qualchì seconde, Mango apre l'ochji. Vide l'ochji grossi turchini di u duttore. Ella surrisu cù un battitu di palpebra:

"Sì d'accordu?"

Mango si alzò è tosse.

"Sò bè. Deve esse cascatu inconsciente per a fame ", menti.

U duttore hà datu a prima iniezione à Greener. È tandu ghjunse à Mangu è pigliò a so manu forte. Era incantata cù i so musculi. I dinosauri si fighjavanu in modu chì Mango ùn si senti mancu quandu l'agulla hà trafittu a manu.

"Hè finitu", disse u duttore cù un surrisu.

"Vedi, grande tippu, ùn l'avete mancu sentitu", Greener picchiò u so cullega nantu à a spalla.

"Vogliu scuntrà qualcunu", Violet invitò à u so uffiziu un dinosauru rossu.

"Questu hè Ruby. Ella andrà cun noi in azzione ", disse Violet.

Ruby entrò è salutò l'agenti. Avia i capelli lunghi gialli attaccati in una coda. Portava un cappucciu di pulizie nantu à a testa è avia un uniforme di pulizie. Era carina ancu s'ellu hà fattu più cum'è un zitellu.

- Cumu pensate chì andate cun noi ? Greener hè stata sorpresa.

"U capu Sunny hà emessu un ordine chì Violet è eiu andemu cun voi. Violet serà quì per dà injections cù vitamini è vi aiuteraghju à catturà u latru ", spiegò Ruby.

"Ma ùn avemu micca bisognu d'aiutu," Greener resiste.

"Allora u capu hà urdinatu", disse Violet.

"A mo cunniscenza hè chì u latru Gabriel hè in a so mansione in Sugar Mountain. Hà messu barricate nantu à a muntagna per chì u zuccheru ùn pò micca esse calatu in a fabbrica ". Ruby hà dettu.

Greener la guardò aggrottata la fronte. Ùn vulia micca piglià duie ragazze cun ellu. Il pensait qu'ils ne feraient que le déranger. Ma hà avutu à sente l'ordine di u capu.

Capitulu 4

Quattru dinosauri si dirigenu versu u castellu di Gabriel. Duranti tuttu u tempu, Greener è Ruby si battavanu. Qualunque cosa ella dicia, Greener cuntraditeria è viceversa.

"Avemu da riposà un pocu", suggerì Ruby.

"Ùn avemu micca bisognu di una pausa", disse Greener.

"Avemu camminendu cinque ore. Avemu attraversatu a meza muntagna ", Ruby era persistente.

"Se continuemu à riposu, ùn ghjunghjeremu mai", hà sustinutu Greener.

"Avemu bisognu di riposu. Semu debuli ", Ruby era digià arrabbiatu.

"Perchè site allora cun noi s'è tù ùn site forte?" Greener disse fieru.

"Vi mustraraghju quale hè debule", Ruby aggrottò la fronte è mostrò u pugnu.

"Ùn avemu micca bisognu di una pausa", disse Greener.

"Iè, avemu bisognu", gridò Ruby.

"No, ùn avemu micca!"

"Iè, avemu bisognu!"

"Innò!"

"Iè!"

Mango s'avvicinò è si firmò trà elli. Cù i so braccia, li teneva a fronte per separà.

"Avemu riposu", disse Mango in una voce prufonda.

"Questa hè l'uppurtunità di dà a prossima dosa di vitamini", hà suggeritu Violet è hà pigliatu quattru iniezioni da u so backpack.

Appena hà vistu l'agulla, Mango torna à cascà inconsciente. Greener alzò l'ochji è cuminciò à schiaffà u so cumpagnu:

"Svegliate, omu grande."

Dopu qualchì seconde, Mango si svegliò.

"Hè di novu di fami?" Violetta surrisu.

Quandu tutti avianu ricevutu i so vitamini, i dinosauri anu decisu di stà sottu à un arbulu. A notte era fridda è Violetta si avvicinava pianu pianu à Mango. Alzò a manu è ella ghjunse sottu è appoggiò u so capu à u so pettu. I so grossi musculi scaldavanu u duttore. Durmianu tramindui cù un surrisu in faccia.

Ruby li fece un lettu di grandi quantità di zuccheru è si mette in ellu. Ancu se u lettu era còmode, u so corpu tremava da u friddu. Greener si pusò nantu à un arbre. Era arraggiatu perchè Ruby hà vintu. L'hà guardatu cù e sopracciglia serrate. Ma quandu hà vistu Ruby tremando è si sentia friddu, si dispiace. Si tolse a so giacca nera è cupria a pulizza. Fighjulà u so dorme. Era calma è bella. Greener sintia e farfalle in u so stomacu. Ùn vulia micca ammette ch'ellu hè innamuratu di Ruby.

Quandu era matina, Ruby hà apertu l'ochji. Fighjulò intornu à ella è vide ch'ella era cuperta d'una giacca nera. Greener dorme appoggiata à l'arburu. Ùn avia micca una giacca cusì Ruby hà capitu ch'ellu l'hà datu. Ella surrisu. Mango è Violet si sveglianu. Si separanu rapidamente unu di l'altru. Ruby hà lanciatu una giacca à Greener.

"Grazie", disse.

"Deve esse volatu accidintali à voi," Greener ùn vulia micca chì Ruby capisce chì l'avia coperta cù una giacca. I dinosauri si sò pronti è prucede più avanti.

Capitulu 5

Mentre chì quattru dinosauri cullà in a muntagna, Gabriel hà godutu in u so castellu. Si bagnò in una tina piena di caramelle di gelatina è manghja unu à unu. Hà apprezzatu ogni gustu chì hà tastatu. Ùn pudia micca decide quale caramelle li piace u più:

Forse preferite u rosa.

Hè dolce cum'è a seta.

Pigliu questu quì sottu.

Oh, eccu, hè giallu.

Mi piace ancu u verde.

Si vedi ciò chì volgliu dì?

È quandu sò tristu,

Mangiu una gelatina rossa.

L'aranciu hè piacè

per bona matina è bona notte.

Purple tutti adoranu.

Hè tuttu u mio, micca u vostru.

Gabriel era egoista è ùn vulia micca sparte l'alimentariu cù nimu. Ancu s'ellu sapia chì l'altri animali mori di fame, vulia tutti i dolci per ellu stessu.

Un grossu morse grassu esce da a tina. Pigliò a tovagliola è si mette in cintina. Tuttu u bagnu era pienu di gelatina. Esce da u bagnu è andò in a so stanza. I dolci eranu in ogni locu. Quand'ellu hà apertu u so armadiu fora di questu, ne esce una mansa di dolci. Gabriel era cuntentu perchè arrubbava tutte e gelatine è li manghjava solu.

U ladrone grassu intrì in u so uffiziu è si pusò in daretu in a poltrona. Nantu à u muru, avia un grande schermu chì era cunnessu à e camere installate in tutta a muntagna. Pigliò u telecomando è accende a TV. Hà cambiatu canali. Tuttu u circondu di u castellu era bè. Ma dopu nantu à un canale, hà vistu quattru figure chì cullà a muntagna. Si radrizzò è hà ingrandatu nantu à a stampa. Quattru dinosauri si movevanu lentamente.

"Quale hè stu?" Gabriel si dumandava.

Ma quandu pareva megliu, hà vistu dui agenti cù giacche neri.

"Ddu grassu Sunny deve avè mandatu i so agenti. Ùn avete micca cusì faciule ", disse è corse in una stanza grande cù machini in questu. Hè ghjuntu à a leva è a tira. A macchina hà cuminciatu à travaglià. I roti enormi cuminciaru à vultà è tirà a catena di ferru. A catena alzava una grande barriera chì era davanti à u castellu. U zuccheru chì si scioglieva nantu à a muntagna hà cuminciatu à falà pianu pianu.

Capitulu 6

Greener è Ruby eranu sempre in discussione.

"No, a gelatina di fragole ùn hè micca megliu", disse Greener.

"Iè, hè", Ruby era persistente.

"No, ùn hè micca. Uva hè megliu "

"Iè hè. A gelatina di fragole hè a caramella più deliziosa di sempre ".

"No, ùn hè micca."

"Iè hè!" Ruby era in furia.

"Innò!"

"Iè!"

"Innò!"

"Iè!"

Mango hà tornatu à intervene. Si stese trà elli è li sparte.

"U gustu ùn deve esse discutitu", disse in una voce tranquilla.

Greener è Ruby si fighjanu, capendu chì Mango avia ragione. Parechje persone si disputanu nantu à e cose chì sò irrilevanti, è questu hè solu fà prublemi. Nimu ùn puderia mai dì chì una gelatina di fragola o di uva hè più gustosa. Ognunu hà u gustu chì li piace. È in questa discussione, i dui dinosauri avianu ragione.

"Ehi, ghjente, ùn vogliu micca interrompevi, ma pensu chì avemu un prublema", disse Violet spavintosa, indicà a manu à a cima di a muntagna.

Tutti i dinosauri fighjanu in a direzzione di a manu di Violet è vittiru una grande avalanche di zuccheru s'avvicinava versu elli. Mango inghiottì una gnocca.

"Corri!" Greener urlò.

I dinosauri anu cuminciatu à scappà da u zuccheru, ma quandu anu vistu a so avalanche s'avvicina, anu capitu ch'elli ùn pudianu scappà. Mango hà pigliatu un arbre. Greener hà pigliatu i pedi di Mango, è Ruby hà pigliatu a gamba di Greener. Violet era appena capace di catturà a coda di Ruby. U zuccheru hè ghjuntu. Portava tuttu davanti à ellu. Dinosauri si mantenevanu l'un l'altru. A pena riesciutu à resiste à u putere di l'avalanche. Prestu tuttu u zuccheru li passava è falò à a fabbrica.

L'elefanti stavanu à pusà in u curru di a fabbrica, affamati. Unu di elli hà vistu una grande quantità di zuccheru chì si avvicinava.

"Hè un mirage", hà pensatu.

Si strofinava l'ochji ma u zuccheru veni sempre.

"Fighjate, ragazzi", hà dimustratu à l'altri travagliadori in a direzzione di l'avalanche.

Tutti l'elefanti saltavanu è cuminciaru à preparà a fabbrica per u zuccheru.

"Serà abbastanza per un coppiu di scatuli di gelatina. Li daremu à e donne è à i zitelli ", unu d'elli gridò.

Capitulu 7

U lenzu biancu cupria a muntagna. À traversu, una testa fece capì. Era più verde. Accantu à ellu, Ruby apparsu è po Mango esce.

"Induve hè Violet?" Ruby hà dumandatu.

Dinosauri immersi in u zuccheru. Circà u so amicu viole. È tandu Mango hà trovu a manu di Violet in u zuccheru è a tira fora. Dinosauri scuzzulò i so corpi per pulizziari. Quattru amichi s'amparanu chì, cù l'aiutu di l'altri, anu riesciutu à esce da u prublema. Inseme avianu più forza. Si sò aiutati è inseme anu riesciutu à vince a valanga. Anu capitu chì era una vera amicizia.

"Probabilmente Gabriel hà scupertu chì avemu da vene", hà cunclusu Ruby.

"Avemu bisognu di fretta", disse Greener.

Mango alzò à Violet à u so spinu è tutti acceleranu.

Quandu anu vistu u castellu, si stendenu tutti in terra. Pianu si avvicinavanu à una machja.

Greener hà guardatu cù i binoculi. Ci vulia à assicurà chì Gabriel ùn u vede. È dopu hà vistu un latru chì ghjucava un ballet in una stanza.

"Stu tippu hè pazzu", disse.

"Avemu da ghjunghje à a sala di machini è liberà tuttu u zuccheru", Ruby stava cuncependu un pianu.

"Avete ragione", disse Greener.

Tutti era stranu chì Greener accunsentì cù Violet. Ella surrisu.

"Mango, vi sbarazzerete di i dui guardiani davanti à u castellu", suggerì Ruby.

"Ricivutu", Mango cunfirmatu.

"Violet, tu resterai quì è vigilà. S'ellu si prisenta un altru guardianu, darete u segnu à Mangu."

"A capiscu," Violet annuì.

"Greener è entreraghju in u castellu è circà una macchina".

Greener accunsentì.

Trè dinosauri si n'andò versu u castellu, è Violet restò à guardà intornu.

Dui grossi morsi grassi stavanu à a porta di u castellu. Eranu stanchi perchè manghjavanu assai gelatine. Greener hà lanciatu un pebble in a direzzione di a guardia da a machja. Morse fighjulavanu da quellu latu, ma Mango si avvicinava da u spinu. Ne piscò unu nantu à a spalla. U guardianu si vultò è vide Mango. L'altri dinosauri pensanu chì Mango batterà i dui guardiani, ma invece, Mango hà cuminciatu à cantà in una voce bella è fina:

Dolci sogni i mo picculi.

Vi fighjularaghju cum'è i mo figlioli.

Ti empieraghju i to dolci pance.

Vi daraghju una mansa di gelatine.

I guardiani di colpu si adurmindenu, à sente a voce di a bella Mangu. Ancu s'ellu era più faciule per Mango per chjappà cù un pugnu è cusì risolve u prublema, Mango hà sempre optatu per un accostu megliu à u prublema. Riiscìu à sbarazzassi di a guardia senza fà male. Riiscì à evità u cuntattu fisicu è cù una canzone maravigliosa per furnisce u passaghju à i so amichi.

U dinosauru aranciu hà datu un signalu à i so amichi chì u passaghju era sicuru. Greener è Ruby sò nantu à i so pedi passati i guardiani dorme.

Quandu Greener è Ruby sò andati in u castellu, anu vistu in ogni locu una mansa di dolci. Aperu a porta, unu à unu, cerchendu una stanza cù una macchina. Finalmente anu vistu u pannellu di cuntrollu.

"Pensu chì usendu sta leva pudemu liberà tuttu u zuccheru", disse Greener.

Ma Gabriele apparsu nantu à a porta, tenendu in manu un detonatore.

"Arrestate!" gridò.

Greener è Ruby si firmavanu è fighjulavanu à Gabriel.

"Chì farai?" Ruby hà dumandatu.

"Stu detonatore hè cunnessu à u cisterna di l'acqua giganti, è se l'attivu, u cisterna liberarà l'acqua è tuttu u zuccheru da a muntagna si dissolve. Ùn puderà mai più fà gelatina ", hà minacciatu Gabriel.

Ruby stava cuncependu un pianu in a so testa. Sapia ch'ella era più veloce di un morse grassu. Ella salta versu Gabriel prima ch'ellu puderia attivà u detonatore è hà cuminciatu à luttà cun ellu.

Mentre Ruby è Gabriel si rotolavanu nantu à u pianu, Mango hà vistu fora chì nimu ùn entrava. À un puntu, hà vistu un suldatu morse s'avvicinava à u castellu. Ella vulia avvistà Mango. Ella cuminciò à pruduce soni cum'è un uccello stranu:

"Gaa! Gaa! Gaa!"

Mango a fighjulava, ma nunda li era chjaru. Violetta ripete:

"Gaa! Gaa! Gaa!"

Mango ùn hà ancu capitu u so amicu. Violet alzò le spalle e strinse la testa. Ella cuminciò à agità e so mani è indicà versu u morse chì si avvicinava. Mango infine hà capitu ciò chì Violet vole ch'ellu dica. Cacciò u cascu da a testa di u guardianu dorme è si mette a giacca di u guardianu. Mango stava fermu è si fece finta di esse u guardianu. Walrus passa davanti à ellu pensendu chì Mango era unu di i guardiani. Anu annunziendu l'un à l'altru. Quandu u morse passò, Mango è Violet si sentia sollievu.

Capitulu 8

Ruby era sempre in lotta cù Gabriel per u detonatore. Siccomu era più abile, hà sappiutu caccià un detonatore da a manu di u latru è li mette e manette nantu à a manu.

"Ti aghju pigliatu!" Ruby hà dettu.

Duranti stu tempu, Greener hà pigliatu una palanca è tirò. I roti cuminciaru à tirà a catena è a grande barriera cuminciò à alzà. Mango è Violet anu vistu tuttu u zuccheru esse liberatu è cuminciaru à falà à a fabbrica.

"L'anu fattu!" Violetta gridò è saltò in l'abbracciu di Mango.

L'elefanti chì si pusonu in u giardinu di a fabbrica anu nutatu chì una grande quantità di zuccaru scende da a muntagna. Immediatamente cuminciaru à pruduce gelatina. Eranu felici chì l'agenti sicreti li avianu salvatu. L'elefante principale chjamava a lumaca per vene per dolci. A lumaca hà dettu à i leoni d'aspittà per u scaricamentu. I leoni anu dettu à u granciu di preparà per novi quantità di gelatina. È u granciu annunziò à tutti l'abitanti di a cità chì l'alimentariu era ghjuntu à i magazzini. L'animali anu decisu di fà un carnaval in gratitùdine à i so eroi.

In i carrughji sò stati stallati stands cù diverse forme di gelatina. Diversi prudutti ponu esse truvati quì: gelatina in u vasu tondo, tazza di gelatina di frutta, vasu di gelatina di vittura, gelatina di famiglia retro, gelatina di tin-tin, gelatina d'ova magica, etc. Tutti i residenti puderanu cumprà i so sapori preferiti è a forma di gelatina.

U capu Sunny è Miss Rose aspittavanu l'eroi. Ruby guidò u latru in i manette. L'hà datu à u so capu. Sunny hà postu Gabriel in una vittura di polizia.

"Da l'oghje, vi travaglià in a fabbrica. Avete capitu ciò chì sò i veri valori è sarete onestu cum'è tutti in sta cità ". Sunny disse à Gabriel.

Allora u capu hà felicitatu i so agenti è li dete medaglie. Hà urdinatu ch'ellu sia purtatu u carru più bellu, chì portava l'eroi per a cità.

"Hè statu u mo onore di travaglià cun voi", Greener guardò Ruby.

"L'onore hè mio," Ruby surrisu è porse una manu à Greener.

Si strinsenu a manu è tutti quattru si n'andò in u carru. Da quellu mumentu, quattru dinosauri sò diventati i migliori amici, indipendentemente da i so caratteri diffirenti. Anu travagliatu inseme, aiutavanu l'altri, è ancu si n'andò inseme à u matrimoniu di u capu Sunny è a Sra Rose.

A FINE