product_list_bg

RICETTA DI PUDDING DI GEMELLA, COME FARE PUDDING DI JELLY

Ricetta di pudding di gelatina, amparate cumu fà una ricetta di pudding di gelatina.Chì deliziosa gelatina è crema di dessert chì pudete fà cù ingredienti simplici.Questa dessert lascerà i vostri figlioli sguassate intornu à voi per più.
Questa desserta serà un successu sicuru cù i zitelli si sò fan di gelatina.È sò sicuru chì assai è assai zitelli sò fan di gelatina.Aghjunghjendu a crema à a gelatina li darà un gustu cusì fantasticu chì ancu l'adulti amarà sta ricetta di pudding di gelatina quandu u serve.
Prima vi tuccherà à mette a gelatina prima.Ma invece di l'indicazione di scatula chì chjama 2 tazzi d'acqua per fà a gelatina, avete da fà cù 1 tazza.Serà aiutu à fà u set di gelatina più grossa chì hè perfetta per aghjunghje à a crema, chì hè fatta cù crema grossa è latti condensatu.

Ùn chjamemu micca sta ricetta di pudding di gelatina faciule per nunda.Stu pudding simplice è diliziosu si trova inseme cù solu una manciata d'ingredienti è un pocu di agitazione.Chill it in a frigorifera, è avete finitu.A parte più duru hè aspittendu chì si mette davanti à i zitelli, o voi, pudete devour.
Ùn negu micca, ci hè qualcosa di unattractively vantà di chjamà e nostre ricette, l'"ultimu" ma allora ciò chì face i zitelli raving di e vostre capacità di cucina, deve esse "l'ultimu".
gelatina-pudding-ricetta
ACCUMIAmu CU A RICETTA DI PUDDING A LA GELATINA, IMPARA A FARE A RICETTA DI PUDDING A LA GELATINA.
1.Add 1 tazza d'acqua à una scatula di gelatina.Trasferisce in una padedda è friddu finu à chì ferma fermamente.Almenu 4 ore o preferibile per a notte.Aghju versatu un pocu di sciroppu di gelatina nantu à a torta ingrassata per dà quellu gustu frescu di gelatina nantu à a cima è u friddu.
2.Cut in forme di a vostra scelta dopu chì hè stallatu.
3.Add gelatina à 1/2 tazza d'acqua.
4.In una padedda, portanu u latti, a crema è u latti cundensatu à fogghiu à focu bassu.Spegne u focu.
5.Stir in a gelatina à a mistura di crema è permettenu di rinfriscà.Appena quandu hè leggermente tiepida, aghjunghje i pezzi di gelatina tagliati.A gelatina si dissolve si aghjunghje à u latti caldu.Solu per dà quellu finitu di marmura l'aghju aghjustatu ghjustu quandu hè assai assai calda.Se ùn site micca sicuru, basta à rinfriscà completamente.Trasferisce questu in a padedda cù a gelatina settata è cun cura pusizioni i gelatini tagliati cù una cucchiara è rinfriscà a notte.
6.Servite u vostru deliziosu pudding di gelatina friddu


Tempu di Postu: Dec-16-2022